Performanse

Dinamične performanse kombinovane sa odličnom efikacnošću u potrošnji goriva.

Novi BAYON ima odličnu efikasnost u potrošnji goriva i veoma konkurentnu emisiju CO2 zahvaljujući svojim unapređenim T-GDi motorima, smanjenim motorima sa turbo punjenjem sa direktnim ubrizgavanjem za optimalnu efikasnost i zabavu u vožnji. Kad se kombinuje sa našom jedinstvenom 48 volti hibridnom tehnologijom (48V) sa Pametnim ručnim menjačem (iMT), dobićete još unapređeniju efikasnost i uštedu goriva. 

Inteligentna efikasnost.

Izaberite između dva motora u 4 varijante koji imaju najbolju CO2 efikasnost u svojoj klasi, jer nam je briga u prirodi podjednako važna kao i vama.

Blagi hibrid.

Uštedite gorivo i smanjite emisiju. Novi BAYON je dostupan sa tehnologijom 48V blagog hibrida da bi se podržalo sagorevanje motora sa dodatnim obrtnim momentom tokom ubrzavanja. 

Glatki prenos brzine.

Izaberite između nekoliko opcija menjača s glatkim prenosom, uključujući: 6-stepeni pametni ručni menjač (6iMT) ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom (7DCT).  

1.0 litarski T-GDi 120 KS

Naš trocilindrični, 1.0 litarski Turbo GDi motor je dizajniran da izvede nov sportski identitet BAYONA na put. Sa 120 KS i našom novom tehnologijom 48V blagog hibrida, ova tiha elektrana čini auto podjednako zabavnim za vožnju kao i što izgleda. Može biti uparen sa 6-stepenim pametnim ručnim menjačem (6iMT) ili 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (7DCT). 

1.0 litarski T-GDi sa 100 KS

Verzija od 100KS sa 1.0 litarskim T-GDi je takođe dostupna bez 48V i može se upariti sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) ili 7 DCT. 

1.2 litarski MPi benzinski motor.

Sa radnom zapreminom motora od 1197 cc i 4 cilindra, naš 84 KS ulazni motor je blaga snaga sa kojom može da se računa. Uparen sa 5-stepenim ručnim menjačem, ova snažna jedinica nudi i potpunu kontrolu i prijatan obrtni momenat. 

Podudaranje obrtaja.

BAYON je prvi Hyundai SUV sa ovom funkcijom, koja je obično rezervisana za naše modele s visokim performansama. Podudaranje obrtaja sinhronizuje 1.0 T-GDi motor sa izlaznim vratilom, dozvoljavajući gladak ili sportski prenos u nižu brzinu. 

48V blagi hibrid – uštedite gorivo i smanjite emisiju.

BAYONOV sistem 48V blagog hibrida podržava unutrašnje sagorevanje motora sa dodatnim obrtnim momentom tokom ubrzavanja da bi se uštedelo gorivo i smanjila emisija. Hyundaijeva tehnologija blagog hibrida ima kompaktnu 0.46 kWh 48 volti litijum-jonsku bateriju i novi Generator startera blagog hibrida (do 10kW električne snage). Saznajte više o njegovim prednostima ovde. 

Udobno pokretanje.

Sistem blagog hibrida ima određene prednosti u gradskom saobraćaju sa Generatorom startera  blagog hibrida (MHSG) koji podržava unutrašnje sagorevanje motora nakon zaustavljanja u saobraćaju. Ova akcija podržava brže i nežnije pokretanje motora sa dopunskim obrtnim momentom, oslanjajući se na energiju baterije od 48V. MHSG pomaže unutrašnje sagorevanje motora tokom kretanja kompenzujući to sa obrtnim momentom i snagom. 

Ubrzavanje.

Pod ubrzavanjem, MHSG podržava unutrašnje sagorevanje motora sa kompenzacijskom snagom od 4 do 10 kW, zavisno od stanja napunjenosti baterije sistema i stepena ubrzanja dobijenog od vozača. Jednom kad se željena brzina dostigne, MHSG se prebacuje u neutralan mod i ne isporučuje snagu. Kao rezultat CO2 emisija, kao i potrošnja goriva, mogu biti smanjene za do 11% .* (*NEDC 2.0)

Konstantna vožnja.

Pri konstantnoj brzini MHSG je ili u praznom hodu ili se ponaša kao generator puneći bateriju od 48V, zavisno od statusa napunjenosti baterije. 

Rekuperacija.

U fazama aktivnog kočenja i prekoračenja, rotirajuća radilica pokreće MHSG, koji se onda deluje kao generator sa maksimalnom izlaznom snagom od 10 do 12kW. Generator pretvara kinetičku kočionu energiju u električnu energiju i vraća je nazad u bateriju od 48V. U ovoj fazi motor sa unutrašnjim sagorevanjem ostaje uključen i kvačilo je zatvoreno da bi mogla da se prenese snaga iz točkova preko menjača i motora u MHSG. 

Produženi start-stop.

Kad vozite malim brzinama, start-stop funkcija se aktivira već na 30 km/h. Kad usporite između 30 i 0 km/h, a kvačilo je otpušteno, motor se sasvim isključuje. 

Pametan ručni menjač (iMT).

6-stepeni pametan ručni menjač je dizajniran da smanji emisiju i potrošnju goriva automatskim angažovanjem režima „krstarenja“ kad god otpustite papučicu gasa. 

6-stepeni ručni menjač.

Više volite da kvačilom i brzinam upravljate sami? Izaberite konfiguraciju motora sa ručnim menjačem za preciznu vožnju s glatkim prenosom brzina. 

7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Sistem dvostrukog kvačila omogućava munjevite promene brzina, bez obzira da li koristite automatski režim ili ste izabrali ručni prenos brzina. 

Režim „krstarenja"

Dostupan sa konfiguracijama motora sa iMT i MHSG, novi BAYON automatski ulazi u režim „krstarenja“ kad otpustite gas i tako štedi gorivo. 

Sistem regeneracije energije (ERS).

Idle Stop & Go (ISG), Sistem upravljanja alternatorom (AMS) i gume sa malim otporom kotrljanja su dopunjeni našim sistemom za regeneraciju energije (ERS): kad se auto kreće u brzini, ali sa zatvorenim gasom, efekat kočenja motora generiše kinetičku energiju koja se pretvara u električnu energiju i skladišti u bateriji. Ovo smanjuje i potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. 

Sistem regeneracije energije (ERS).

Više performansi. Manje emisije. CVVD tehnologija motora.

Hyundai je prvi na svetu razvio tehnologiju Kontinuiranog promenljivog trajanja ventila (CVVD). Ona optimizuje performanse motora i efikasnost u potrošnji goriva, dok je istovremeno i ekološka. Tehnologija kontrole ventila reguliše trajanje otvaranja i zatvaranje ventila u skladu sa uslovima vožnje. 

Zakažite test vožnju/Zatražite ponudu

www.hyundai.co.me koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.