Izvanredna tehnologija.

Nova KONA Hibrid dolazi sa velikim paketom pametne tehnologije da podrži vaš aktivan život, od najsavremenije intuitivne povezanosti do velikog asortimana prvoklasnih bezbednosnih funkcija i naravno njenog visokoefikasnog hibridnog pogonskog sklopa.  

Performanse

Više izazova. Manje emisije.

Kombinacija koju ne viđate često: hibrid i zabava. Ovaj sportski SUV ima posebno kalibrirane direktne ubrizgivače benzina u motor i elektromotor koji strujom napaja baterija, što pruža izuzetnu snagu performansi sa kombinovanim izlazom od 141 KS i 265Nm obrtnog momenta. Dodajte 6-stepeni sportski menjač sa dvostrukim kvalčilom  i dobićete uzbudljivo iskustvo u vožnji sa puno obrtnog momenta kad vam je najviše potrebno.  

Maksimalna brzina 161 km/h 

CO2 emisija 114 g/km*  

Ubrzanje od 0 do 100 km/h 11 sekundi 

Potrošnja goriva 5.0 litara* 

*KONA Hibrid 16“ alu točkovi 

Performanse
Benzinski motor.

Benzinski motor.

Posebno kalibriran 1.6-litarski GDi sa direktnim ubrizgavanjem benzinski motor pruža 105 KS sa energetskom efikasnošću vodećom u klasi.  

Elektromotor.

Elektromotor.

Uživajte u električnom ubrzanju. 43.5 KS elektromotora pružaju visok obrtni momenat i visoku efikasnost. Takođe pružaju zadivljujuće ubrzanje pri kretanju. 

Litijum-jonska polimerna baterija.

Litijum-jonska polimerna baterija.

1.56 kWh baterija velike snage ima superiorne karakteristike punjenja/pražnjenja povećavajući maksimalno električnu vožnju i skladištenje energije.  

6-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

6-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Inovativan menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT) isporučuje glatku vožnju za pravo uživanje u vožnji i brži odgovor.  

Komande na volanu.

Komande na volanu.

Želite da preuzmete kontrolu? U sportskom modu možete da koristite lopatice montirane na volanu da ručno prebacite brzine za uzbudljiviju vožnju.  

Protok energije.

Zavisno od situacija u vožnji, nova KONA hibrid se besprekorno prebacuje između benzinskog motora i elektromotora, a ponekad koristi i oba istovremeno. Sistem regenerativnog kočenja puni bateriju upotrebom elektromotora da uspori auto. Energija sačuvana u bateriji onda napaja elektromotor da bi se pomoglo ubrzanje, vožnja uzbrdo i vožnja malim brzinama. Ovaj kompleksan protok energije je ilustrovan na slikama ispod.  

Pokretanje/Mala brzina.

Kad krećete ili vozite malim brzinama, struja sačuvana u bateriji napaja elektromotor da ubrza KONU Hibrid.  

Ubrzanje/Uzbrdo.

Tokom velikog ubrzavanja ili vožnje uzbrdo, elektromotor i benzinski motor rade paralelno da maksimalno ubrzaju i svedu na minimum potrošnju goriva.  

Konstantna brzina.

Kod konstantnih brzina, napajanje se obezbeđuje ili iz benzinskog motora ili iz elektromotora, šta je energetski najefikasnije u toj situaciji. 

Smanjenje brzine/Nizbrdo.

Sistem regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći elektromotor da uspori auto. Kada usporavate ili vozite nizbrdo proizvedena energija se čuva u bateriji.  

Regenarativno kočenje.

Kada usporavate (na pr. kroz kočenje ili vožnju nizbrdo) elektromotor radi kao generator i pretvara kinetičku energiju u električnu koja se dalje čuva u bateriji.  

Ušteda goriva i smanjenje emisije: ECO-DAS.

Odlična efikasnost i u potrošnji goriva i smanjena emisija CO2 su podržane ECO Sistemom pomoći u vožnji (ECO-DAS). Kada unesete rutu u navigacioni sistem ovaj sistem predviđa upravljanje energijom i analizira je, doseže do topografskih podataka da bi podesio optimalnu mešavinu snage baterije i benzina. Vodič u vožnji takođe obaveštava vozača kad situacija u vožnji zahteva usporavanje i kada je to neizbežno da bi se smanjila potrošnja goriva.   

Predviđanja za vožnju uzbrdo

Ako je baterija niska pre vožnje na uzbrdici, rad motora se malo povećava da bi se baterija dopunila pre uzbrdice. Na ovaj način, elektromotor vam pomaže da vozite uzbrdo i na taj način optimizuje efikasnost u potrošnji goriva.  

Predviđanja za vožnju nizbrdo.

Ako je baterija dovoljno napunjena, upotreba elektromotora je povećana pre vožnje nizbrdo da bi se smanjila potrošnja goriva. Baterija se dopunjava na nizbrdici regenerativnim kočenjem.  

Vodič za vožnju.

Vodič za vožnju analizara informacije dobijene od navigacionog sistema i upozorava kad situacija zahteva neizbežno usporavanje. Ovo smanjuje potrošnju i smanjuje na minimum upotrebu kočnica.  

Zakažite test vožnju/Zatražite ponudu

www.hyundai.co.me koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.